RIZAL FAHMI HERO KELANTAN MENENTANG TERENGGANU TEAM

18 February 2011

Salam malam..

Sekejap tadi aku baru je lepas tengok perlawanan bola sepak antara Pasukan Kelantan dengan Terengganu Team. Entah la nak kata hebat ke tak, bagi aku masa first perlawanan diorang rasanya sangat hambar. Tak tahu la, maybe diorang jumpa geng lama (Farhan, Indra, Azizi) so permainan pun macam gitu-gitu je. Bagi aku sakit la tekak aku tadi menjerit. Lagi-lagi bila pemain Terengganu Team suka-suka hati je belasah pemain Kelantan. Kalau yang tengok perlawanan tadi memang korang akan nampak yang Shahrul Idlan Talaha asyik kena serang je. Dahla 2,3 orang yang jaga dia sorang. Aku tengok dia nak bergerak pun susah. Time dia kena serang dengan pemain Terengganu Team, sedih giler aku. Memang dasat giler aku ase, pastuh referre siap boleh buat dunno je. Takde kad kuning, penalti...ciss, memang ciss betul. sedih tau aku tengok Talaha tadi, berapa kali jatuh, nak je aku mintak dorang tukar je Mat Yo dengan orang lain.. Tapi korang tahu tak bila aku melaung paling KUAT? hehe, semestinya bila hero baru muncul lalu menanduk bola masuk ke gawang Terengganu Team.TAHNIAH RIZAL FAHMI!!hebat pula aku rasa tadi sebab jarang aku tengok orang tanduk dalam keadaan macam tu pastu masuk gol..aku la rasa macam tu.Tapi memang best la tengok tadi.lepas tu boleh pulak bila pemain Kelantan tolak pemain Terengganu team dorang dapat kad kuning..okay WTH!tetiba je tadi linean, boleh jadi strict, ampeh siot (dalam hati terasa macam nak luku-luku pale orang je..time kaseh)..Dan aku harap lepas ni pemain-pemain Kelantan lebih ramai yang ada skill best-best.Takkan nak harapkan skill Shahrul je.Harap sangat nanti pemain-pemain Kelantan akan jadi THE BEST..Btw, saat msa akhir yang gol penalti tu berdebar giler aku..Aku tengok muka Apek pun macam nervous giler dah.Peluh-peluh bagai dah dia pun...tekanan wei, aku pun dah debar-debar semacam dah tadik.Tapi Alhamdulillah, berkat rezeki datang dari Allah, menang lagi Kelantan melalui sepakan penalti..Daudsu, Farisham, Shahrul Idlan, Rizal, Nizad, Eroza, dan semua la, korang memang best..

2 comments:

abu luqman said...

"selamat malam "..apa khabar

The Official Miss CHEKLEEN said...

selamat petang
apa khabar.. :)